Obrázky na e-shope, čomu sa vyhnúť a čo využiť
Používanie kvalitných fotiek produktov je nevyhnutné pre prevádzku úspešné internetového obchodu. Rovnako dôležité ako zaobstarať kvalitné fotografie je aj to, ako sú zobrazené na vašich webových stránkach. Veľa online obchodov má krásne fotky, ale mnoho obchodov robí chyby pri zobrazovaní obrázkov a tým klesá ich účinnosť.
Nižšie uvádzame veci, ktorým sa radšej vyhnúť aby ste zabránili zlému zobrazeniu obrázkov vo vašom internetovom obchod
1. Používajte kvalitne vyhotovené obrázky
Základom úspechu pri internetovom predaji je kvalitná fotka!!! Pri internetovom predaji tovaru je veľmi dôležité mať kvalitné obrázky produktov. Obrázok je podstatným prvkom eshopu, ktorý rozhoduje o vašom úspechu, či neúspechu. Vo vačšine prípadov sa zákazník rozhoduje na základe fotografie produktu, keďže ide o internetový predaj a nemá možnosť si ho osobne pozrieť. (okrem prípadov, keď zákazník produkt pozná a kupuje ho len na základe ceny).Pokiaľ obrázok nie je dostatočné kvalitný, dobre viditeľný tak sa s najväčšou pravdepodobnosťou pripravíte zbytočne o zákazníka. Existuje množstvo e-shopov, ktoré obsahujú nekvalitné fotografie produktov nafotené s nekvalitným fotoaparátom, na zlom pozadí, atď. Vyhnite sa takýmto postupom a nepripravujte sa o zákazníkov.
2. Nepoužívajte príliš veľké rozmery obrázkov
Nepoužívajte rozmerovo veľké obrázky. Ich načítanie trvá dlho a to odrádza zákazníkov. Platí to isté ako je uvedené v kroku 3.
3. Nepoužívajte fotky s vysokým rozlíšením
Existuje veľa online obchodov, ktoré padajú do tejto pasce. Používajú fotky s vysokým rozlíšením pre všetky obrázky výrobkov na svojich webových stránkach. V dôsledku toho sa webové stránky načítavajú veľmi pomaly a to odrádza zákazníkov a opúšťajú eshop.
Musíte experimentovať s rôznymi nastaveniami kompresie obrázkov, aby ste našli a zistili optimálne nastavenie obrázkov pre Váš obchod. Obrázok musí byť kvalitný, ale pritom nemôže byť príliš veľký.
4. Používajte viac obrázkov produktu
Keďže obrázok produktu je veľmi dôležitý pri internetovom predaji, je vhodné si dať na obrázkoch záležať. Pri každom produkte je vhodné zverejniť viac obrázkov, kde je produkt kvalitne nafotený z rôznych uhlov, aby si ho mohol potencionálny zákazník pred zakúpením dobre prezrieť z každej strany.