Návštevnosť a predaje okamžite

Kampane Google Ads sú jedným z najefektívnejších spôsobov propagácie online . Túto formu reklamy využívajú medzinárodné spoločnosti, malé lokálne firmy (napr. kaderníctva, kozmetické salóny, atď) a taktiež eshopy bez rozdielu veľkosti. Google Ads je veľmi flexibilný reklamný PPC systém ponúkajúci rôzne formáty reklamy, ktoré je možné úspešne prispôsobiť stanoveným cieľom.

Reklamná kampaň je viditeľná ihneď po jej spustení, pričom nárast návštevnosti a predaja zaznamenáte už do niekoľkých týždňov od spustenia. Reklamy môžu byť zobrazené vo forme textovej (vyhľadávač Google), grafickej (stránky partnerov Google), videa (YouTube) a vo forme produktových reklám. Znie to dobre?

Tak neváhaj a kontaktuj nás.

ČO SÚ TO TIE GOOLE REKLAMY (GOOGLE ADS)?

Reklamy Google Ads (predtým AdWords) je najväčšia reklamná platforma na svete, ktorá umožňuje používateľom inzerovať vo formáte PPC (Pay Per Click). V tomto prípade zaplatíte len za kliknutie na reklamu, nie za zobrazenie reklamy. PPC je cenovo výhodné riešenie, pretože náklady vám vzniknú až vtedy, keď sa potenciálny zákazník dostane na váš web.

Reklamy Google Ads sú cielené, čo znamená že daná reklama sa zobrazuje používateľom internetu, ktorí majú záujem o vašu ponuku, oblasť podnikania, vyhľadávajú produkty a služby, ktoré ponúkate. 

Prečo investovať do reklám GOOGLE ADS?

Prevádzka Google Ads reklám so sebou prináša mnoho výhod a sú efektívnym riešením maximalizácie príjmu. Najdôležitejšie výhody sú samozrejme predaje, zisky a rýchlosť. 

RÝCHLE SPUSTENIE A VÝSLEDKY

Stačí nastaviť reklamnú kampaň a previesť finančné prostriedky na reklamný účet Google a propagácia môže byť aktívna do niekoľkých hodín. Účinky budú viditeľné do niekoľkých týždňov vo forme predajov, alebo iných požadovaných cieľov:

  • napr. predaja
  • napr. návštevnosti
  • napr. odberu noviniek
  • napr. rezervácie
  • napr. odberu bezplatnej e-knihy
  • podľa iného zvoleného cieľa

POZOR!! (ak sa chcete vyvarovať zbytočne vyhodeným eurám do reklamy, nechajte to na nás, alebo čítajte ďalej.)

Pamätajte, že pre úspešnú reklamnú kampaň v GOOGLE ADS je potrebné správne nastavenie kampane a reklám, starostlivo zvolené správne kľúčové slová, správne optimalizovaná webová stránka a podstránky.

MERATEĽNÉ VÝSLEDKY

Reklamy GOOGLE ADS a ich výsledky sa dajú komplexne merať a na základe toho vyhodnocovať. Pomocou analytických nástrojov budeme sledovať správanie používateľov a plnenie stanovených cieľov. Na základe získaných údajov a štatistík, ktoré pravidelne analyzujeme, budeme reklamy optimalizovať pre čo najlepší výsledok.

KONTROLA NAD NÁKLADMI

Platená reklama na Google umožňuje kontrolovať výdavky na reklamu a tak dôsledne dodržiavať stanovený rozpočet, alebo ho taktiež upravovať podľa potreby a dosiahnutých výsledkov.

AKO POSTUPUJEME?

1. KONZULTÁCIA

Spoluprácu začíname konzultáciou. Potrebujeme poznať potreby a očakávania klienta. Potrebujeme vedieť aké sú jeho silné a slabé stránky. Čo chceme reklamou dosiahnuť, aký rozpočet máme. Tieto informácie použijeme na vytvorenie ponuky a stratégie.

2. STANOVENIE CIELOV A PLÁNOVANIE

Definujeme reklamné ciele a naplánujeme stratégiu. Dôležité je osloviť správnu cieľovú skupinu a vytvoriť reklamu, ktorá zaujme. Len vtedy bude reklama účinná. Pri plánovaní treba brať do úvahy aj tie najmenšie detaily. 

3. PRÍPRAVA REKLAMNÝCH KAMPANÍ

Začneme analýzou, navrhneme stratégiu kampane, určíme kľúčové slová, upravíme landing page. Vytvoríme pútavé reklamné texty, vytvoríme kampane a spustíme reklamu.

5. ANALÝZA A OPTIMALIZÁCIA KAMPANÍ

Kampane pravidelne a podrobne sledujeme, meriame ich výsledky a na základe získaných údajov ich upravujeme, optimalizujeme s cieľom dosiahnutia najlepších výsledkov.

6. REPORTING

Budeme Vás pravidelne informovať o výkonnosti reklám, reportom za dané obdobie.

MÁTE ZÁUJEM, ALEBO OTÁZKY?

Povedzte nám pár slov o svojom projekte a získajte nezáväznú ponuku. Neváhajte nás kontaktovať v prípade otázok, či záujmu o naše služby.